Sunday, February 3, 2008

Eerste stapjes in blogland.....

Dit zijn mijn eerste stapjes in blogland. Binnen enkele weken ga ik van start met mijn webwinkel “Wannekes – The little things you want” Deze webwinkel komt voort uit mijn interieurstylingbureau “Studio EHBI”. Daarvoor ben ik vaak op zoek naar aansprekende “eigenwijze” interieurproducten. Tijdens deze zoektochten stuitte ik vaak op producten die in Nederland nog niet te koop zijn of moeilijk te vinden. De collectie zal bestaan uit interieur en modeaccessoires met een creatief, verfijnd en vernieuwend karakter. Het zijn alleen producten van kleine merken en zelfproducerende ontwerpers. De totale collectie is een breed perspectief van interieur en mode producten zoals servies, behang, tassen, dierenaccessoires etc. Soms handgemaakt maar bovenal met veel liefde ontworpen.
Op mijn speurtocht naar interessante producten voor mijn webshop kom ik regelmatig nieuwigheden tegen die niet passen binnen de collectie van "Wannekes" maar wel een vermelding waard zijn. De bedoeling is om zo breed mogelijk verslag uit te brengen over alles waar mijn interesses naar uit gaan op het gebied van kunst, mode, interieur, etc.

No comments: